Alle skal formentlig lige vende tungen en gang til Le Mans næste år, for Dunlop-broen bliver lavet om, og skal man tro franske Ouest-France, så skifter broen så næste år sin bemaling og sit navn.
Årsagen er et salg – Dunlops navn er blevet solgt til Sumitomo Group, og Goodyear, som hidtil har ejet Dunlop, er dækleverandør i GT3 og LMP2.
Derfor er der udsigt til, at Dunlop-broen på Le Mans fremover får nyt udseende og et nyt navn.
Handel eller ej, så ændrer det til gengæld ikke ved, at man piller ved et stykke stående historie på banen. Broen har været der lige siden 1923 og har – minus årene omkring Anden Verdenskrig – været associeret med det dengang britiske dækmærke, som nu er på japanske hænder.
Sumitomo Group står desuden bag Falken.