En kort opdatering fra IndyCar-verden

Foto: Joe Skibinski/Penske Entertainment
Annonce:

Efter lange, travle uger på eksamensfronten kan vi nu på USA-redaktionen tillade os atter at slå taster på andre sider end de ting, der angår studiet. Således er der gået en del uger siden Boxengasses sidste IndyCar-opdatering, og denne bliver dog også en punktnoteret, kort én af sin slags.

  • Graham Rahal forlængede i starten af oktober sin kontrakt med Rahal Letterman Lanigan Racing ind i 2024, og sikrer sig trods rygter og spekulationer et sæde i IndyCars 2024-sæson.
  • Ifølge flere amerikanske medier bliver seriens nye hybridmotorer udskudt til efter 2024’s Indianapolis 500. Vi har på Boxengasse fået oplysninger om hvorfor, men vi har ikke haft mulighed for at kunne få dem bekræftet.
  • Efter flere flotte sæsoner hos McLaren Racing bliver den mexicanske IndyCar-kører, Pato O’Ward, reservekører for holdets Formel 1-afdeling i 2024.
  • Dreyer & Reinbold Racing, der trods navnet intet dansk islæt har, vil have mulighed for at stille med to biler til 2024’s Indianapolis 500.
  • Efter Romain Grosjeans exit fra Andretti Autosport er hans nu tidligere hovedsponsor, DHL, skiftet faner til Chip Ganassi Racings forsvarende, spanske IndyCar-mester, Álex Palou.

Hvordan følger du NTT IndyCar Series?

Hvis din interesse også fanger motorsport generelt, så kan du følge Boxengasse på Facebook her, samt blive medlem af vores Facebook-gruppe her.

Bliv medlem af Boxengasses IndyCar- og Christian Lundgaard-fangruppe her.

Bliv medlem af Boxengasses Christian Rasmussen-fangruppe her.

Boxengasse er også på Twitter, og du finder os lige her.

Giv os gerne et like på Facebook og følg vores gruppe Nyt om Motorsport – så får du altid det nyeste!

Det er god stil at dele godt indhold med andre
Facebook
Twitter
LinkedIn
Bag artiklen