1 min. læsning

Kevin Magnussen misser Brasiliens Grand Prix på grund af sygdom

1020426612-lat-20241026-gp2420_141832_ony6637
Udgivet
Foto
Del artikel

Weekendens F1-grandprix i Brasilien bliver desværre uden Kevin Magnussen til start. Magnussen, som ellers har haft en rigtig flot formkurve kørende i sine seneste to løb, er blevet syg – og derfor står han over weekendens løb på Interlagos.

Allerede torsdag var der problemer med kvalme for danskeren, og her tog Oliver Bearman over i Haas-raceren – og der fortsætter briten med at være weekenden ud.

MoneyGram Haas F1 Team driver Kevin Magnussen will not participate in Friday’s track running at the São Paulo Grand Prix after suffering with sickness.

Oliver Bearman og Nico Hülkenberg endte respektivt som nummer 10 og 12 i kvalifikationen til lørdagens sprintløb på Interlagos, som køres klokken 15.00 dansk tid i dag. I sprintløbet starter McLaren 1-2 med Oscar Piastri foran Lando Norris på første række – mens Charles Leclerc starter som treer og Max Verstappen firer.

Det er god stil at dele godt indhold med andre

Giv os gerne et like på Facebook og følg vores gruppe Nyt om Motorsport – så er du altid opdateret!

Bag artiklen

Lyt med på seneste episode