IndyCar’s globale udsendelsesrækkevide udvider i 2023

Foto: INDYCAR

INDIANAPOLIS, Indiana (Tirs, 15. feb 2023) – INDYCAR vil nå ud til flere globale markeder med mere tilgængelighed end nogensinde før. En robust liste over internationale tv-selskaber vil bringe stjernerne i NTT INDYCAR SERIES til 223 markeder i 142 lande med store og virkningsfulde mediepartnerskaber.

Derudover vil INDYCAR LIVE levere trænings-, kvalifikations- og løbssessionerne i de områder, der ikke er dækket af en international partner. Alle internationale markeder vil have adgang til INDYCAR LIVE’s gratis dækning af NTT INDYCAR SERIES’ trænings- og kvalifikationssessioner.

Samarbejdet for 2023 INDYCAR sæsonen inkluderer:

• En flerårig aftale med TSN, Canadas følgende sportsproducent.
  • Et fortsat samarbejde med ESPN i Latinamerika, der vil indebære et fortsat fokus på Hélio Castroneves (Brasilien), Agustín Canapino (Argentina) og Tony Kanaan (Brasilien).
  • Et fortsat samarbejde med Sky Group Europe, der startede tilbage i 2019
  • Canal+ vil fortsætte dækningen med fokus på Romain Grosjean (Frankrig) og Simon Pagenaud (Frnkrig).
  • Sky Sports New Zealand fortsætter dækningen med fokus på de to kiwier, Marcus Armstrong (New Zealand) og Scott Dixon (New Zealand).
  • STAN Sports fortsætter samarbejdet, som fans fortsat kan følge den forsvarende IndyCar-mester, Will Power (Australien).
  • Movistar+ fortsætter samarbejdet med fokus på Álex Palou (Spanien).
  • Gaora vil fortsætte dækningen med fokus på Takuma Sato (Japan).
  • Ziggo Sports vil fortsætte dækningen med fokus på Rinus VeeKay (Holland).
  • Viaplay Group vil fortsætte dækningen af IndyCar i Norden, med fokus på Marcus Ericsson (Sverige) og Felix Rosenqvist (Sverige) i Sverige, og fokus på Christian Lundgaard (Danmark) og Benjamin Pedersen (Danmark/USA).
  • S Sport har opnået rettighederne for at dække IndyCar i Tyrkiet, Tjekkiet og Slovakiet.

Giv os gerne et like på Facebook og følg vores gruppe Nyt om Motorsport – så får du altid det nyeste!

Det er god stil at dele godt indhold med andre
Bag artiklen
Annonce: