2 min. læsning

KEDA Motorsport præsenterer første kører til 2026-sæsonen

a7267c28-b679-4195-a31a-2172e14fa3cd-1320x990 (1)
Udgivet
Foto
Del artikel

Gokartkøreren fra Kibæk skifter i den kommende sæson gokarten ud med formelbiler, når han sammen med KEDA Motorsport tager hul på sin første sæson i Nordic 4. Midtjyden glæder sig helt naturligt til de nye udfordringer:

– Jeg er mega spændt på det hele, både den nye bil og samarbejdet med KEDA Motorsport. Det bliver noget helt andet end gokarten, men jeg er klar til at tage springet. Jeg har fulgt Nordic 4 tæt, og det virker som det helt rigtige sted at fortsætte min udvikling. Det føles godt allerede at have styr på næste sæsonen nu, så nu handler det bare om forberedelser, og så håber jeg at regnguderne stadig er med mig, også i formelbiler, siger Niels Kristian Aarhus Nielsen.

Teamchef i KEDA Motorsport, Kevin Suenson, ser frem til at blive del af Nordic 4 sammen med Niels Kristian Aarhus Nielsen:

– Niels har allerede vist god fart og forståelse for motorsportens mange aspekter, og vi glæder os til at starte denne rejse sammen med ham. Vores mål er simpelt: at tilbyde det bedst tænkelige miljø, som han kan vokse i; både som racerkører og som medlem af et professionelt team. Med den nye Aquila Formula Nova og et godt hold omkring ham, har han gode chancer for at gøre det godt, siger teamchefen.

KEDA Motorsport er i skrivende stund aktive i Aquila Formula 1000-mesterskabet i Sverige, men træder i 2026 ind i Nordic 4 som et arrive & drive-team med fokus på unge talenter fra hele Skandinavien.

Nordic4

Det er god stil at dele godt indhold med andre

Giv os gerne et like på Facebook og følg vores gruppe Nyt om Motorsport – så er du altid opdateret!

Bag artiklen

Lyt med på seneste episode