Frederik Vesti var flyvende på Sebring: ‘Voldsomt frustrerende ikke at vinde eller slutte på podiet’
Frederik Vesti leverede sin måske bedste præstation siden Formel 2-tiden, da han den forgangne weekend kørte sig til en fjerdeplads i det ikoniske 12-timersløb på Sebring. Men Vesti og Cadillac-holdkammeraterne Earl Bamber og Jack Aitken kunne med rette have drømt om endnu mere. For Whelen Engineerings røde Caddy #31 førte 155 af de 353 omgange … Læs resten af Frederik Vesti var flyvende på Sebring: ‘Voldsomt frustrerende ikke at vinde eller slutte på podiet’
Kopier og indsæt denne URL på dit websted for at indlejre
Kopier og indsæt denne kode på dit websted for at indlejre