Frederik Vesti var flyvende på Sebring: ‘Voldsomt frustrerende ikke at vinde eller slutte på podiet’

Frederik Vesti leverede sin måske bedste præstation siden Formel 2-tiden, da han den forgangne weekend kørte sig til en fjerdeplads i det ikoniske 12-timersløb på Sebring. Men Vesti og Cadillac-holdkammeraterne Earl Bamber og Jack Aitken kunne med rette have drømt om endnu mere. For Whelen Engineerings røde Caddy #31 førte 155 af de 353 omgange … Læs resten af Frederik Vesti var flyvende på Sebring: ‘Voldsomt frustrerende ikke at vinde eller slutte på podiet’