BMW løfter sløret for Kevin Magnussens WEC-racer

Kevin Magnussen
Udgivet
Foto
Del artikel

BMW har givet bemalingen på teamets BMW M Hybrid V8 Hypercar en overhaling i anledning af Kevin Magnussens ankomst til teamet.

Tyskerne har mandag løftet sløret for, hvordan danskerens racer kommer til at se ud i årets FIA WEC-sæson og formentlig også på Le Mans.

Magnussens BMW #15 er halvt sort halvt hvid forrest med markante blå og røde detaljer bagerst på bilen.

Den tidligere Formel 1-kører skal dele BMW #15 med belgiske Dries Vanthoor og schweiziske Raffaele Marciello i WEC-sæsonen, der skydes i gang i Qatar. 28. februar.

Trioen har sammen med østrigske Philipp Eng allerede været i gang i USA med Rolex 24 at Daytona i januar.

BMW-chef Andreas Roos hyldede Magnussen efter debuten. Det kan du læse mere om her eller i vores podcast her.

Boxengasse kommer til at følge Kevin Magnussen og resten af de danske racerstjerner tæt i løbet af WEC-sæsonen.

Det er god stil at dele godt indhold med andre

Giv os gerne et like på Facebook og følg vores gruppe Nyt om Motorsport – så er du altid opdateret!

Bag artiklen

Lyt med på seneste episode