1 min. læsning

Podcast: Det gode, det dårlige og det grimme ved F1 75 Live-showet

LONDON, ENGLAND - FEBRUARY 18: Liam Lawson of New Zealand and Oracle Red Bull Racing and Max Verstappen of the Netherlands and Oracle Red Bull Racing wave to the crowd during F1 75 Live at The O2 Arena on February 18, 2025 in London, England. (Photo by Zak Mauger/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202502180843 // Usage for editorial use only //
Udgivet
Foto
Del artikel

Med et neongrønt trommeshow, et alt for langt DJ-set og en komiker, der roastede alle stjernerne, blev Formel 1-sæsonen 2025 for alvor skudt i gang med F1 75 Live i London tirsdag aften.

De ti teams løftede sløret for deres liveries, og mens nogle er identiske med sidste år, var der også et par overraskelser iblandt.

Vi fælder dom over det storslåede og til tider tåkrummende F1 75 Live-show og kårer de smukkeste og grimmeste liveries.

Du kan blandt andet høre om:

  • Jack Whitehall, der roaster alle Formel 1-stjernerne
  • Hvorfor McLarens præsentation var iøjnefaldende
  • De danske cameos i O2 Arena
  • Elendige musikindslag
  • Kedelige videoer
  • En skræmmende trailer for den kommende F1-film med Brad Pitt
  • De bedste og værste liveries

 

Du kan høre podcasten herunder, hos Apple eller Spotify eller finde den i din foretrukne podcastapp:

Giv os gerne et like på Facebook og følg vores gruppe Nyt om Motorsport – så er du altid opdateret!

Bag artiklen

Lyt med på seneste episode